Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Gemeenteraad

donderdag 30 mei 2024

20:00 - 23:00
Locatie

Raadzaal, Bestuurscentrum Voorhout

Voorzitter
Carla G.J. Breuer

Agendapunten

  1. 1
    Opening
  2. 2
    Vaststellen agenda
  3. 3
    Vaststellen besluitenlijst vorige raadsvergadering
  4. 4
    Bepalen volgorde bij stemming
  5. 5

    Voor de continuïteit van besluitvorming en advisering van de raad is in de Gemeentewet de vervanging van de griffier geregeld. De raad regelt op basis van artikel 107, d, eerste lid en tweede lid de vervanging van de griffier. Hiermee worden aan de (plaatsvervangend) griffier bevoegdheden toegekend. De raad wordt gevraagd om mevrouw E.C. (Liesbeth) Verkolf aan te wijzen als plaatsvervangend griffier van de gemeente Teylingen.

  6. 6
    Vragenkwartier (mondelinge vragen)
  7. 7

    Indien u gebruik wil maken van het inspreekrecht, willen we u vragen om contact op te nemen met de griffie via gemeenteraad@raadteylingen.nl t.a.v. mevr. Marjoleine van Egeraat, raadsgriffier. We ontvangen uw aanmelding en inspreektekst (richtlijn 600 woorden) bij voorkeur >24 uur van tevoren, zodat raadsleden daar voortijdig kennis van kunnen nemen.

  8. 8

    Het voorstel is de lijst van ingekomen stukken, zoals deze in de commissie welzijn, ruimte en DEB zijn besproken, conform vast te stellen in de raad.

  9. 9

    • Op de actielijst staan de lopende actiepunten weergegeven met de stand van zaken vanuit het college.
    • Op de raadsagendaplanning (RAP) is de planning van de raadsstukken te zien.
  10. 10
    H A M E R S T U K K E N
  11. 16
    B E S P R E E K S T U K K E N
  12. 20

    [Motie]
    Er komt eventueel nog een aangepaste versie van de motie.
    Indiener: Trilokaal
    Mede-indieners: Progressief Teylingen en partij voor Teylingen


    [Update 25-04]
    Dictum is gewijzigd.


    Verzoekt het college
    - om elke 6 maanden een raadsmemo te sturen, waarna de raad met elkaar in gesprek kan over de situatie rondom de Wilhelminalaan;
    - hier zaken zoals parkeerdruk, (verkeers)veiligheid en woonmilieu van omwonenden en de gehuisveste Oekraïners in mee te nemen. Zodat, indien nodig, de raad hierop kan bijsturen;
    - om een informatienummer in te stellen voor inwoners en de meldingen mee te nemen in de bovengenoemde periodieke raadsmemo.

  13. 26
    Sluiting